Verkast naar Borjomi

17 augustus 2019 - Borjomi, Georgië

Vandaag een klein stukje gereden. Eigenlijk alleen maar de berg naar beneden. Ruim een half uurtje naar onze nieuwe bestemming Borjomi. Onderweg nog wel even gestopt om onze waterfles te vullen bij een natuurlijke bron. Georgiërs daar ook waren, tapten soms wel 48 liter water... Moet het wel heel lekker zijn 😜.

Vanmiddag Borjomi even verkend. Wat is het hier aanzienlijk leuker dan in Bakuriani! Okay, het is toeristischer, maar daardoor is er ook wat meer leven in de brouwerij en meer te doen. Daar houden we van! We vielen vanmiddag midden in een soort dorpsfeest met zang- en dansoptredens. Allemaal in klederdracht. Erg leuk om te zien. Toen begon het hard te regenen en kwam er een flinke onweersbui over. Dus terug naar onze guesthouse en even lekker relaxen. Morgen wordt er weer warmer en zonnig weer verwacht, dus dan gaan we het Borjomi Central Park verkennen. Hier zijn bronnen en zwavelbaden. Ook is er een kabelbaan en reuzenrad, dus Nova en Lune hebben er al zin in 😀.

1. Theo:
    18 augustus 2019
    leuk hoor veel plezierin borjomi groetjes
  2. Lata:
    18 augustus 2019
    Super mooi Photos. De meiden ziet zo mooi uit op de Photos en denk beiden hun passie voor fotografie gevonden. Groeten uit New York. Fam Rijneveld