De laatste halte voor de terugreis

27 augustus 2019 - Tbilisi, Georgië

Vanmorgen ging er zowaar een wekker... En op tijd! 6.15 uur, omdat we een trein moesten halen.

De trein vertrok om 7.55 uur vanuit Batumi. En dit was niet onze beste reis... Met de trein ging alles prima, maar we waren nog geen uurtje onderweg toen Nova me helemaal onder spuugde...😖 Dit terwijl we uit voorzorg al een bak klaar hadden staan... Ze was té snel. Gelukkig hadden we de koffers binnen  handbereik en waren we snel allebei omgekleed. Daarna ging het nog twee keer mis, maar toen waren we gelukkig wel op tijd. Bij aankomst in Tbilisi om 12.50 uur, stond er al een taxi voor ons klaar. Deze bracht ons naar een alternatief appartement (Nova weer gespuugd), want gisteravond kreeg ik een appje, dat het geboekte appartement een probleem had en dat kon niet op tijd gemaakt zijn. Wat dat dan ook was. Anyway, veel keus heb je niet met twee kinderen, dus we hebben het maar geaccepteerd.

Gelukkig is het appartement schoon, ruim en een prima locatie, dus geen klachten wat dat betreft. We zijn meteen even broodjes gaan halen om weer in het park te lunchen en in de middag een rondje gewandeld naar de scheve klokkentoren van Tbilisi.

Na een heerlijke maaltijd bij een super leuk restaurant, 's avonds via de speeltuin weer naar het appartement. En daar is het tot zeker 22.30 uur nog vol met kleine kinderen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Willy:
    27 augustus 2019
    Jammer van het spugen maar weer een ervaring rijker.